Helpdesk 24/7/365
Stali jste se obětí kybernetického útoku? Máte obavy, že se někdo snaží odcizit vaše firemní data? Kontaktujte nás! Jsme tu pro vás 24/7/365.
Proč helpdesk od MyCom
IT podpora 24/7/365
Náš Helpdesk je tu pro vás nepřetržitě a na každý tiket reaguje už od 15 minut.
Okamžitý zásah
Kybernetické útoky na vaše systémy řešíme okamžitě. Jsme flexibilní a 100% zastupitelní.
Minimalizace škod a obnova
Najdeme a opravíme příčinu bezpečnostního incidentu a obnovíme data.
Seznam doporučení
Získáte od nás seznam kroků, které je potřeba podniknout k nápravě po výpadku nebo útoku.
Okamžitý zásah při incidentu
Zavolejte nám – zhodnotíme vaši situaci a najdeme příčinu vašeho problému. Minimalizujeme možné škody a zajistíme, aby se podobná situace ve vaší firmě už neopakovala.
Jak postupujeme?
Pomůžeme vám bezpečnostní incident vyřešit co nejdříve.
- Provedeme forenzní analýzu, která nám poskytne důkazní materiál.
- Najdeme slabé místo, kterým se hackeři dostali do vaší sítě.
- Po dobu probíhajícího útoku převezmeme správu vaší IT infrastruktury.
- Minimalizujeme dopad útoku a obnovíme zachráněná data.
Zařídíme pro vás helpdesk podporu 24/7
Časté otázky
Kdy jste schopni k nám dorazit?
Fungujeme 24/7. Zavolat nám můžeme kdykoliv. V případě telefonátu se okamžitě sestaví tým, který k vám dorazí co nejdřív.
Omezuje nějak uživatele PC?
Kritickou infrastrukturu jsme schopní zprovoznit do pár hodin na náhradním hardwaru a softwaru, který zapůjčíme. Plný provoz závisí na velikosti firmy a rozsahu škod napáchaných útokem.
Jste schopní mi obnovit veškerá data?
Pokud máte přístupné zálohy, které nebyly napadené nebo infikované útočníkem, jsme schopní je obnovit.